Om oss / Kontakta oss

Önskestjärnan.se

Detta familjeföretag, som startade 1996, har i över 28 år arbetat som spådam via telefon och erbjuder idag även smidig betalning med faktura för våra kunder.

Vårt syfte är att kunden ska känna sig trygg hos oss, vi visar respekt och har tysnadsplikt.

Kontaktuppgifter

Adress:
Plogy
Box 11251
100 61  Stockholm

Kundtjänst:
08 – 12 15 80 30

E-mail:
info@plogy.se

Spådam på via telefon på faktura – Få rådgivning till ett billigare minutpris

Fördelen med att vara fakturakund är att det blir billigare och vi sänder en samlad faktura en gång i månaden på endast de minuter som du varit i kontakt med spådamen inga andra avgifter tillkommer.

Det går bra att anmäla sig som fakturakund via sms på
0700 – 73 11 30 eller maila till info@plogy.se. Det du måste ange är namn, adress och telefonnummer. Glöm inte att det måste vara din telefon och inte ett hemligt telefonnummer.

Om du inte vill ha någon faktura hem efter att ha pratat med vår spådam på telefon, ring kundtjänst 
08-12 15 80 30 så löser vi det!

Oregistrerade kontantkort och synliga nummer som finns på Eniro utan ägare

Vill du betala spådam via telefon på faktura och har du ett mobilnummer som inte står på dig eller inte finns på Eniro kan du endast bli fakturakund genom att maila namn, adress och det mobilnummer som du tänkt att använda.
Efter att du mailat oss på info@plogy.se så ringer du till kundtjänst
08 1215 8030 för information om inkoppling.

Du får inte ha betalningsanmärkning utan då hänvisar vi dig till att bli förskottskund istället.

Du kan också välja att ringa ett medium via vårt betalnummer
0939 200 40 20 som du betalar via din telefonräkning för 20.90/min.

Vi följer EU’s dataskyddsförordning GDPR.

Våra kontonummer är:

Plusgiro: 62 95 83 – 6
Bankgiro: 5775 – 8377
Swish: 123 11 02 508

Vanliga frågor och svar – Spådam på telefon

Vilka är Önskestjärnan.se?

Vi är ett familjeföretag som startade 1996. I över 28 år har vi hjälpt människor med vägledning, rådgivning och andlig insikt. Vårt mål är att du som kund ska känna dig trygg, sedd och respekterad. Vi har alltid tystnadsplikt.

Hur fungerar det att ringa ett medium?

Du ringer vårt nummer och kopplas till en erfaren spådam eller medium. Samtalet sker helt anonymt och du bestämmer själv hur länge du vill prata. Du får personlig vägledning genom att ringa ett medium inom t.ex. kärlek, arbete, relationer och framtid.

Är samtalen konfidentiella?

Ja, absolut. Alla våra rådgivare har full tystnadsplikt och vi följer GDPR för att skydda dina personuppgifter.

Kan jag betala för samtalet med en spådam via faktura?

Absolut! Du kan välja mellan:

  • Fakturakund: Du får en samlad månadsfaktura – endast för de minuter du pratat.
  • Betalnummer: Ring 0939-200 40 20 (20,90 kr/min, betalas via telefonräkningen).
  • Förskottskund: För dig som inte kan bli fakturakund.

Är mina personuppgifter säkra hos er?

Ja, vi följer EU:s dataskyddsförordning (GDPR). Dina uppgifter används endast för kundadministration och lämnas aldrig vidare till tredje part.

Kan jag fråga om framtiden?

Ja, många samtal handlar om framtiden. En spådam via telefon kan se tendenser, energier och möjliga vägar framåt – men du har alltid din fria vilja att påverka resultatet.

Måste jag tro på spådom för att ringa ett medium?

Nej, du behöver inte tro på något särskilt för att ringa ett medium. Många ringer för att få nya perspektiv, stöd eller en energimässig bekräftelse på det de redan känner.

Hur länge brukar ett samtal ta?

Det varierar. Vissa samtal varar bara några minuter, andra längre. Du styr själv samtalets längd.

Vad menas med andlig vägledning?

Andlig vägledning handlar om att få hjälp att förstå ditt liv ur ett större perspektiv.
Det kan handla om själslig utveckling, energier, tidigare erfarenheter eller framtida möjligheter.